3. ročník 2015, Bratislava

 

  

V roce 2015 bylo pořadatelství přesunuto do Bratislavy na Hudební a taneční fakultu VŠMU, kdy se organizace akce ujali studenti hudební dramaturgie a managementu. Pozvání na konferenci v roce 2015 přijali různé osobnosti slovenského a českého kulturního života a profesionálové nejen z oblasti hudebního umění. První den se představil zkušený dramaturg a hudebník Peter Lipa, který poodkryl, jak se organizuje velký hudební festival Bratislavské jazzové dni, který v roce 2015 oslavil 40 let existence. Slovo si po něm vzal ředitel centra marketingu SND, který představil marketingovou strategii této instituce a prozradil, jak je důležitý dobrý online marketing.

Další částí programu byla diskuze o stavu a problémech managementu velkých hudebních těles v Česku a na Slovensku. První den zakončil Peter Hapčo a Kamil Mihalov, kteří na příkladu kulturního centra Stanica Žilina – Zárečie prezentovali jakým způsobem se dá z brownfieldu vybudovat alternativní prostor pro kulturu.

Následující den dostali prostor studenti vysokých škol na prezentaci svých vlastních projektů a aktivit. Následovala praktická přednáška Andreje Mikuly o time managementu a odborný program byl ukončený diskusí zástupců Slovenského a Polského institutu v Bratislavě spolu se zástupkyní Slovenského institutu v Praze o tom, jakým způsobem se podporuje kultura za hranicemi Slovenska. Tečkou na závěr byla prohlídka města a vybraných kulturních center.

Cílem bylo poskytnout studentům kromě nových vědomostí a know how také prostor pro networking a inspiraci pro nové projekty.

 

Program symposia